Øvelse:Mester - Frede Farsund
  • Start/slutt
  • Se hva vi gjorde
    • Forretningsutvikling
    • Selgertrening
    • Ledelse
  • Se våre anbefalinger
  • For sent!
  • Blog
  • Hvis

Spørsmål?

26/5/2013

0 Comments

 
Har du rett til å stille en masse spørsmål? Må du stille en masse spørsmål? Kan kunden føle seg avhørt? Kan han reagere negativt?

Ja, ja, ja og ja! 

Derfor kan det være smart å forklare hvorfor du gjør det. Da vil kunden bli mer snakkesalig og han vil gjerne handle med deg fordi han forstår at du er opptatt av hans ønsker og behov. Ikke ta for gitt at han forstår prosessen din av seg selv - skissèr den for ham! 


0 Comments

Your comment will be posted after it is approved.


Leave a Reply.

    Frede Farsund

    Om forretningsutvikling,
    salg og ledelse

    ________________________

    Gjerne stein på stein.
    Så lenge noen av dem er store.

    RSS Feed

Proudly powered by Weebly