En liten dytt til bedre møtebooking!
Sett av to timer de fire siste mandagene i september til å fylle kalenderen og booste aktiviteten!
· Strukturert møtebooking
· Inspirasjon og motivasjon
· Målbare resultater
Hvordan vi klarer det:
· Først tar vi en individuell samling med hver enkelt bedrift (leder og selgere) der vi sammen
legger en plan for telefonsamtalen. Hvordan presenterer vi oss? Hva er interessevekkeren? Hvordan
legger du til rette for at salgsmøtet skal bli best mulig?
· Deretter blir det fire felles ringesamlinger med selgere fra ulike bedrifter. Vi møtes, tar en pep-talk,
gjør medlytt, gir råd og tips, skryter og motiverer! Dette er ikke teori og tørrtrening! Ring potensielle
kunder og book lønnsomme møter!
· Etter andre fellessamling gjør vi en evaluering og justeringer med den enkelte selger. Hvordan har
resultatene vært? Hva kan vi gjøre smartere?
· Til slutt – første uken i oktober, foretar vi en oppsummering, rapportering og evaluering med
leder og selgerne. Hvordan har dette virket og hva bør gjøres i fortsettelsen?
Selgerne får altså
· Hjelp til å lage en god plan for samtalene
· Bedre struktur i arbeidet
· Utveksle leads og anbefalinger
· Treffe andre og bli inspirert
· Oppleve mestring – bli motivert
· Selge mer!
Ta kontakt for tilbud og påmelding innen 30. august. Begrenset antall plasser.
_______________________________________________________________________________________________
· Strukturert møtebooking
· Inspirasjon og motivasjon
· Målbare resultater
Hvordan vi klarer det:
· Først tar vi en individuell samling med hver enkelt bedrift (leder og selgere) der vi sammen
legger en plan for telefonsamtalen. Hvordan presenterer vi oss? Hva er interessevekkeren? Hvordan
legger du til rette for at salgsmøtet skal bli best mulig?
· Deretter blir det fire felles ringesamlinger med selgere fra ulike bedrifter. Vi møtes, tar en pep-talk,
gjør medlytt, gir råd og tips, skryter og motiverer! Dette er ikke teori og tørrtrening! Ring potensielle
kunder og book lønnsomme møter!
· Etter andre fellessamling gjør vi en evaluering og justeringer med den enkelte selger. Hvordan har
resultatene vært? Hva kan vi gjøre smartere?
· Til slutt – første uken i oktober, foretar vi en oppsummering, rapportering og evaluering med
leder og selgerne. Hvordan har dette virket og hva bør gjøres i fortsettelsen?
Selgerne får altså
· Hjelp til å lage en god plan for samtalene
· Bedre struktur i arbeidet
· Utveksle leads og anbefalinger
· Treffe andre og bli inspirert
· Oppleve mestring – bli motivert
· Selge mer!
Ta kontakt for tilbud og påmelding innen 30. august. Begrenset antall plasser.
_______________________________________________________________________________________________
Hva mener kundene deres?
Hvorfor valgte de dere? Hva er viktig for dem?
Hvorfor mistet dere ordren?
Hva mener kundene deres om selgerens servicenivå?
I hvilken grad er selgeren til å stole på? Kan han faget sitt? Holder han avtaler?
Er selgeren kundeorientert eller tenker han mest på seg selv?
Hvor fornøyde er kundene deres? Savner de noe?
Vi hjelper bedrifter med å bedre forstå hvorfor kundene har valgt å kjøpe akkurat av dem - og hvorfor noen velger andre leverandører. Dermed kan selgerne justere aktivitetene sine slik at dere får flere fornøyde kunder.
Vi gjør det ved å ringe og spørre. Vi får ærlige svar.
_______________________________________________________________________________________________
Hvorfor mistet dere ordren?
Hva mener kundene deres om selgerens servicenivå?
I hvilken grad er selgeren til å stole på? Kan han faget sitt? Holder han avtaler?
Er selgeren kundeorientert eller tenker han mest på seg selv?
Hvor fornøyde er kundene deres? Savner de noe?
Vi hjelper bedrifter med å bedre forstå hvorfor kundene har valgt å kjøpe akkurat av dem - og hvorfor noen velger andre leverandører. Dermed kan selgerne justere aktivitetene sine slik at dere får flere fornøyde kunder.
Vi gjør det ved å ringe og spørre. Vi får ærlige svar.
_______________________________________________________________________________________________
Selgertrening
Det kommer an på hva du sier og hvordan du sier det.
Hvordan bygger dere den beste salgsprosessen? Hvordan kontakter dere potensielle kunder?
Hvordan presenterer dere dere? Hva spør dere dem om? Hvor mange møter bør dere ha før kontraktsinngåelse?
Hvordan booker dere gode møter? Kalde telefoner? Hva er interessevekkeren? Hva bør du få vite på telefonen?
Hvordan be om ordre? Hvordan behandle innvendinger? Hvordan bygger dere tillit? Hvordan spørre så du får gode svar?
Vi hjelper selgere og bedrifter med strategi, plan, prosess, teknikk og taktikk. Og trening. Øvelse gjør mester.
Strukturert arbeid.
Best mulig prosess gir best mulig resultater.
________________________________________________________________________________________________
Mentor. Coach. Trener. Inspirator. Adrenalinservitør.
Hvordan bygger dere den beste salgsprosessen? Hvordan kontakter dere potensielle kunder?
Hvordan presenterer dere dere? Hva spør dere dem om? Hvor mange møter bør dere ha før kontraktsinngåelse?
Hvordan booker dere gode møter? Kalde telefoner? Hva er interessevekkeren? Hva bør du få vite på telefonen?
Hvordan be om ordre? Hvordan behandle innvendinger? Hvordan bygger dere tillit? Hvordan spørre så du får gode svar?
Vi hjelper selgere og bedrifter med strategi, plan, prosess, teknikk og taktikk. Og trening. Øvelse gjør mester.
Strukturert arbeid.
Best mulig prosess gir best mulig resultater.
________________________________________________________________________________________________
Mentor. Coach. Trener. Inspirator. Adrenalinservitør.